måndag 7 april 2008

SAIK div 6

Var som sagt träning ikväll, blev t o m längre än 19.00. Lite kaotiskt då damlaget roffat åt sig tider som de inte hade förra veckan åtminstone, samt "glömt" att meddela de berörda lagen. Nåja...

Blev en lite dåligt upplagd träning iom att vi inte fick planen när det var tänkt osv, men jag tycker att min kamrat och numera hjälptränare (?) Johan Nordlund styrde upp det hela på ett föredömligt sätt. Blev mycket spel på slutet och intentionerna finns där, helt klart. Borde ha ringt Sören angående träningstider men ringde fan han igår också... Så får slå han en pling imorgon istället så han inte tror jag har börjat stalka honom eller så.

Fick en försenad födelsedagspresent idag av Johan & Erik, Tusenbröder säsong 3 - TV-versionen. Riktigt najs! Ser fram emot att se den.

Ska pallra mig iväg till sängen så jag inte sover bort hela morgondagen... Lediga dagar har lätt en tendens att sluta på just det sättet, så jag jobbar mot dåliga odds här.

Svensk Maffia är en mycket intressant bok.

...men jag måste ju ändå säga att dagens stora händelse var min smekande chipp över Snekke i kassen, utan linser... Andra träningen utomhus på ett aprilsnorjävla kallt Heden 3G.

Inga kommentarer: